GOME!!!!! DXXX

Jag glömmer hela tiden att jag har en blogg... fuuuuuu på mig!!! DX
Men nu tänker jag skriva lite om veckan! ^^ ((och lite mer))

I Fredags var jag på dock-möte på NärCon:X! 8D
Har adrig sett så mycket personer.... :P men väldigt lite dockor dock... :<

på lördagen och söndagen var jag hemma och lekte kurra-gömma med Apollo! 8D
Han har inte hittat mig än! x3 *host host* ((skoja))

I måndags så gjorde jag för det mästa ingenting! x3

Men i Tisdags så kolla jag på NärCon:x filmer på YT, Beschii är med på flera av dem! 83
Och på kvällen fixade Beschii Emura's hår så nu är det jätte kort med sne lugg! 8DDD
Hon vart på nytt kär i henne! TwT

Igår så packade jag,Apollo och Beschii ner Emura's huvud i en låda, hon ska på faceup hos Nee-san! :3

Idag ska jag och Beschii se på Anime! ^w^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0